Hoe te bestellen
BESTELLEN
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze en klik op ‘Bestellen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Vanuit hier kan je de betaling afronden of verdergaan met winkelen.
Wanneer jouw bestelling compleet is, klik je op ‘Afrekenen’ en volg je de stappen in het betalingsproces.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt jouw bestelling op verschillende manieren betalen, namelijk met:
• iDEAL (gratis)
• Klarna Achteraf Betalen (€ 2,99)
• SEPA Overboeking (gratis)
• PayPal (€ 1,-)
• Bancontact (gratis)
• Giropay (gratis)
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en de betaling is afgerond, ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail. Hierin staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.
Geen mail ontvangen? Check dan jouw ongewenste mail of spambox!
VERZENDEN
Worden er verzendkosten berekend?
Nederland:
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 70,- indien verzonden met DHL. Voor bestellingen onder de € 70,- betaal je wel verzendkosten. Wij hanteren de volgende verzendkosten:
– DHL € 6,50.
Buitenland (België en Duitsland):
Wij rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 100,- indien verzonden met DHL. Voor bestellingen onder de € 100,- betaal je wel verzendkosten. Wij hanteren de volgende verzendkosten:
– Belgie DHL € 9,50
– Duitsland DHL € 9,99
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In Nederland: DHL: voor 13:00 uur heeft besteld, wordt de bestelling binnen drie werkdagen geleverd. Geen bezorging op maandag, zondag en feestdagen.
RETOURNEREN
Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om een artikel te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, met aangehecht prijskaartje, voorzien van een ingevuld retourformulier, worden aangeleverd. Het retourformulier kan je terug vinden in de bevestigingsmail van jouw bestelling. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.
Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
De kosten voor retourneren zijn voor jouw eigen rekening.
Wat is de procedure bij een retour?
Sluit het ingevulde retourformulier bij het artikel in de verpakking, klik hier om het retourformulier te downloaden. Het retourformulier kan je ook terug vinden in de bevestigingsmail van jouw bestelling. Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbij zijn de servicepunt van Post.nl in. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijg je per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op jouw rekening staat bijgeschreven.
Kan ik de bestelling omruilen?
Als je een artikel wilt omruilen, dien je het gewenste artikel opnieuw bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuur je via onze normale retourprocedure terug.
KLACHTEN
Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kan je dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geef je dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat. Wij beoordelen de klacht en storten daarna eventueel de gemaakte verzendkosten terug.
Heb je een klacht?
Ben je niet tevreden over een artikel of dienst? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de email aan zeeuwsmomentje@gmail.com of telefonisch via 085-0608075.